2010年3月16日 盧樂然

文章日期:03/16/2010 11:51 pm

某一個晚上,在一次樂樂和媽咪的例行 pillow talk 中,令媽咪忽然發覺懷中的3歲囡囡在不知不覺中已長大了很多,這段 pillow talk 是這樣的:

樂樂:「媽媽,你老咗之後係咪會好似婆婆咁架!」
媽媽:「係呀!」
樂樂:「咁爹地係咪會好似公公咁架!」
媽媽:「係呀!」
樂樂:「咁你哋好老好老好老之後係咪會去天父伯伯度o架!」
媽媽:「係呀!係人好老之後都會去天父伯伯度o架!」
樂樂:「係咪好似咁呀!」
媽媽:「係呀!」

就在此時,樂樂無再出聲,攬住佢o既媽咪以為佢瞓咗。誰知望一望佢,竟發現樂樂哭了。於是媽咪即刻問佢係咪唔舒服,樂樂攬住媽咪,哭着說:「如果你哋去晒天父伯伯度,阿然咪見唔到你哋,冇人陪阿然囉!媽咪,你哋唔好去天父伯伯度啦!我好鍾意你哋架!」

媽咪聽後才驚覺剛才的pillow talk並不是亂說一通的廢話,樂樂問的全都是有思考過的!這一刻,樂樂媽咪除咗好大力咁攬實樂樂同安撫外,同時亦好似樂樂咁哭了起來。但這些淚不是悲傷的,是感恩的。因為媽咪知道「愛」在樂樂心中已開始存在,而這一點亦是樂樂父母想她知道的。

感謝主,感謝你除了賜她平安和歡樂外,亦令她知道甚麼是愛!再一次感謝你!