2009年2月26日 盧樂然

文章日期:02/26/2009 10:30 pm


咦!樂樂新年期間托兒所活動相片喎!


係呀!


我係托兒所好活躍o架~


又好乖o架~(爸b:真既?信你唔過喎!)


又好聽老師話~(爸b:係?好似唔係喎!)


真係o架!我聽老師話時係好聽話~乖時亦好乖o架~
(爸b:聽落又係喎!)


爸b「蝦仁」既~走!


我同姨姨玩~

SkyBlue at 02/27/2009 07:04 pm comment

本店銷售多款日本及歐美品牌的童裝 新上架的有BB夾衣,學行鞋.... 小朋友的名牌TEE,裙,帆布鞋,波鞋.... 另有親子裝,由於新貨太多,不能盡錄,有時間一定要入來看看 *************************************************** 新消息 : 購物滿$300可獲發一張VIP卡(永久使用)多買多優惠, 唔好等喇,快D入來啦,發卡期有限呀 !!! ^0^ *************************************************** 新開設mama 專柜,有手袋,鞋.....新貨陸續上架 ***************************************************   如對造成不便,敬請原諒!!!!