2007年5月20日 盧樂然

文章日期:05/20/2007 04:11 pm

維尼~維尼~表演d高難度嘅動作俾你睇好嗎?



首先捉實腳趾,然後...



起飛蹆~問你怕未
 
(維尼差d飛了出街
coco at 05/21/2007 02:09 am comment

多謝資料提供!

Louis Lou at 05/21/2007 12:48 am comment

嘩! 去到鏡湖馬路呀!勁! 下次可以到高士德培正中學對面馬路橫街,有一檔叫"光煇"的咖啡店,可以試試這兒的 豬扒飽,俾氹仔的更好味!而鏡湖馬路有一間叫"泉記"的糖水店,晚上8時後有即做 夾餅 出售,有純味和加蛋的味道,配以牛油、花生醬、鍊奶、沙糖,味道一流。

coco at 05/20/2007 05:06 pm comment

多謝靚女的問候, 近來真係好忙, 睇酒店及餐飲業展覽啦, 與編輯及攝影師開會啦, 做演講與飲食界領導分享心得啦. 其實我早前去咗澳門, 不過來去匆匆, 我有去你為蘋果媽咪拍照的氹仔豬扒飽與及朋友推介的船屋, 最特別的是我在鏡湖馬路的一間地道小食嚐到一隻 叫做"石作"的小食, 她的木糠布甸也不錯可惜最出名的糯米蛋糕就沽清. 我其實也想去在你blog內出現過的龍華茶樓不過...... 重有好多, 不過依家要準備明日開始一連幾日的烹飪書攝影, 趕書展呀, 下次再傾啦!